2 Temmuz 2007 Pazartesi

Aşk kapıyı çalınca resimler

13 yorum:

Adsız dedi ki...

sizleri çok seviyoruuuuuuuum

Adsız dedi ki...

filminize bayılıyorum.

Adsız dedi ki...

ela emrenin arkasından gitsin olanları anlatsın(emrenin annesinin yaptığını vs)birleşsinler elanın babasıda affedip yumuşasın begümle annesi kıskançlıktan çatlasınlar tamam

Adsız dedi ki...

film bi harika konu farkı olmamasına rağmen bu diziye bayıldım oyuncularda öyle super

Adsız dedi ki...

DİZİYİ BEĞENEREK İZLİYORUZ AMA YAYIN SAATİNİ BİRAZ DAHA ERKENE ALMANIZI RİCA EDİYORUZ.

Adsız dedi ki...

ben sizin bu dizinize bayılıyorum ve çok güzel olduğu için izliyorum eminim EMRE ile ELA nın kaçması gerekiyor bence bu filmde birleşecekler ama emre kaza yaptığı için inşallah iyileşir:(

Adsız dedi ki...

aşk kapıyı çalınca çok güzel bir dizi izlemeye doyamıyorum bir an öncede evlenseler diyorum hep. böyle güzel bir diziyi çevirdiğiniz için teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

sevmek sevilmek çok güzel bir duygu helede imkansızı başarmak dahada güzel işte bu belki imkansızı başarmak gibi birşey ama aşk herşeydir insan aşık olunca gözü başkasını görmüyor belki bir daha görememek mahfetmiştir ne malüm dünya gözüyle bir daha görürmüyüm işte bu dizidede aşk anlatıyor aşkın varlığını bir kez daha gösteriyor,aşkın gücünü,sevmeği ve sevilmeyide.

Adsız dedi ki...

Ela ve Emrenin bir an önce evlenmelerini istiyorum aşkın peşinden gitmelerini istiyorum emre bir an önce annesini ikna etsin diyorum birde dizinin saatini biraz daha erkene alırsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

aşk kapıyı çalınca dizisi çok harika inşaallah uzun sürer..bayılıyorum o diziye

Adsız dedi ki...

nolur sonu mutlu son olsun....

Adsız dedi ki...

cok yakısıyorsunuz filiminiz de cok güsel severek iziorum cuma günlerini iple cekiorum

Adsız dedi ki...

ela ve emre birbirine çok yakışıyor
diziyi erken saate alırsanız sevinirim emre çok yakışıklısı ela sende çok güzelsin